.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف يكي از كانديداهاي اصلاحات به نفع ديگري دور از ذهن نيست

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي درخصوص انصراف يكي از كانديداهاي جبهه اصلاحات به نفع ديگري، گفت: انصراف يكي از كانديداهاي اصلاحات به نفع ديگري دور از ذهن نيست لذا با اين فرض احتمالا انتخابات پيش رو دو قطبي خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مجيد نصيرپور عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: كروبي در قبل و پس از انقلاب مسئوليت‌ و تجربه‌هايي داشته و از سوي ديگر ميرحسين موسوي نيز تجربه‌هايي در مديريت كلان كشور داشته است لذا اين دو كانديدا بهتر از افرادي هستند كه تجربه مسئوليت ملي نداشته‌اند.
وي افزود: هر كدام از كانديداهاي اصلاحات داراي ويژگي‌هايي هستند كه در عرصه‌هاي مختلف امتياز محسوب مي‌شود، ولي تقابلي بين ميرحسين و كروبي وجود ندارد، سابقه ديرينه كروبي و موسوي مفيد است و چنانچه هر كدام موفق بشوند حتما در مديريت كشور ارتقاء صورت خواهند داد.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در خصوص استفاده كروبي و ميرحسين در كابينه از ديگري، خاطرنشان كرد: اين مسائل مهم نيست، هر كدام كه پيروز شود قاعدتا تجربه آنها در اختيار نظام است و اگر از آنها كمك خواسته شود در راستاي توسعه وضع كشور كمك خواهند كرد.
نصيرپور در خصوص اظهارات اخير كروبي در يكي از استان‌ها مبني بر اينكه عده كمي براي همه جبهه اصلاحات تصميم مي‌گيرند، تاكيد كرد: نيروهاي افراطي در هر طيفي ممكن است وجود داشته باشند، همانطور كه جرياني در حال حاضر مديريت كشور را بر عهده دارد، لذا هر دولتي كه روي كار مي‌آيد بايد تلاش كند كه بر اساس عقل و علم كشور را اداره كند.
وي ادامه داد: اصلاحات در كشور شكست نخورده و دولت مستقر نيز همواره دم از اصلاح امور مي‌زند لذا پديده اصلاح طلبي محكوم به شكست نيست اما جابجايي در قدرت امري بديهي در جامعه مدني است همانطور كه گفتمان عدالت‌خواهي محكوم به شكست نيست لذا مزيت‌هاي دموكراسي جابجايي در قدرت است از اين رو با توجه به بررسي كه ما از اوضاع كشور داريم اتفاقا جريان اصلاح‌طلبي در كشور به خصوص در عرصه‌هاي اقتصادي به شدت موفق بوده اما متاسفانه به دلايل مختلفي اين اخبار در اختيار مردم قرار نگرفته است.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي تصريح كرد: انرژي هسته‌اي امروز دستاورد فعاليت سنگين علمي در دوره اصلاحات و قبل از آن بوده است، ماهواره اميد اگر امروز به فضا پرتاب شده اراده‌اي براي توسعه علمي كشور بوده كه امروز به بار نشسته است لذا اين موارد اثبات مي‌كند اصلاحات در درون نظام موفق بوده هر چند افراد مي‌توانند انتقاد داشته باشند.
نصير‌پور اظهار داشت: طبيعت كار اجرايي وجود اشكالاتي است كه انتقاد را مي‌شود در حوزه آن اشكالات به دولت‌ها و جريانات سياسي وارد كرد.
وي درخصوص انصراف يكي از كانديداهاي جبهه اصلاحات به نفع ديگري براي پيروزي اين جريان گفت: انصراف يكي از كانديداهاي اصلاحات به نفع ديگري دور از ذهن نبوده لذا با اين فرض احتمالا انتخاباتي پيش رو دو قطبي خواهد بود و ما اميدواريم با دو قطبي شدن انتخابات شاهد حضور حداكثري مردم پاي صندوق هاي راي باشيم.
عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي افزود: حتما در درون اصلاحات ظرفيت اين كه جريان اصلاح‌طلب با يك كانديدا در انتخابات حضور داشته باشد وجود دارد ولي اينكه آن كانديدا كروبي باشد يا نه بايد مدتي ديگر صبر كرد؛ چرا كه اتفاقاتي در جريان انتخابات خواهد افتاد كه به ايده دو قطبي شدن انتخابات كمك مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.